بازگشت ومپایر ! ! !
بازگشت ومپایر ! ! !
اینجا 1 ومپایرررر با قانون های خودش زندگی می کنه . . .
نیمیدونم چلا (چرا) گالب (قالب) ببلاگم(وبلاگم) 1 جویایی (جورایی) خززززززز شده.......... ازش خوشم نیمیاد........ یکم شبیه دالو (دارو) شده......

نظرات شما عزیزان:

سارا-worry
ساعت23:41---3 بهمن 1391
راستی واسه چی "falls "؟ اتفاقی افتاده؟! نگران شدم...چی شده؟؟اگه خواستی بگو کمکت کنم...

سارا
ساعت14:41---3 بهمن 1391
سلام عزیزم.اشکالی نداره گلم...موفق باشی!من که امتحانام تموم شدن!یعنی این قدر خوشحالم که نگووووووو!

سارا
ساعت23:49---2 بهمن 1391
وقتی دیدم کامنت هارو تایید کردی،فکر کردم آنلاینی...دوباره رفتم وب سر زدم اما خبری ازت نبود...ای بابا ومپی!قلب من با باتری کار میکنه!لاقل یک خبر بده منو از نگرانی دربیار...امیدوارم چیزی جز امتحانات نباشه...

سارا-دلتنگ
ساعت23:39---2 بهمن 1391
امروز که خبری ازت نیست،خیلی بی حالم.روز واقعا کسل کننده ای بود...به نوشته هات که نگاه میکنم،گریه م میگیره...اصلا بذار اعتراف کنم :دلم بدجوری برات تنگ شده!

سارا
ساعت17:13---2 بهمن 1391
دلم از دوریت پاره شده.دوختمش حالا تنگ شده.چیکار کنم؟؟؟!

سارا
ساعت23:37---1 بهمن 1391
راستی ممنون از کامنت با محبتت عزیزم!تو خودت ستاره ای...!
درضمن،نبینم به فکر عوض کردن قالبت باشی ها!من توی این وب و با این قالب،بهترین دوستمو پیدا کردم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, توسط Astride Vampire